|
Post by Heidi Laakso on Jun 2, 2006 8:22:53 GMT 2
Ajattelinpahan tässä joutessani kirjoittaa tänne vähän niitä mun tavanomaisia selityksiä... Näsinkulmassa kaikki jo tietääkin että olen kova selittämään...
Olen ollut parisen viikkoa lievässä flunssassa, joka ei millään tahtoisi hellittää... jäi sopimusvuori-cupin futismatsikin väliin... nyt alkaa olo jo vähän helpottaa, jaksoin kävellä klubillekin... juhannuksen jälkeen jään kahdeksi kuukaudeksi kesälomalle ja sitten vaihdankin syksyllä keittiöyksikköön ja menen talouskouluun. Eli juhannukseen asti on aikaa pistää foorumin pyörät pyörimään - vähän ne jo pyörivätkin. ;D
|
|
|
Post by katiska on Jun 2, 2006 15:18:05 GMT 2
Mun kootut selitykset ei edes ole kovin koottuja... eli hajanaisia ja epamaaraisia! uutena kayttajana (niinkuin mita ilmeisimmin kaikki muutkin tassa uudessa foorumissa ovat...!), huomasin eri foorumeiden eron, ja siirryin tanne taukohuoneen puolelle! aamun yksikkokokous on just alkamassa, joten tauko ja selitykset loppuu nyt lyhyeen...! moro......
|
|
|
Post by Heidi Laakso on Jun 6, 2006 9:35:10 GMT 2
Mitäs muuten tykkäätte foorumin värityksestä? onko tuo turkoosi liian kirkas?
|
|
|
Post by Heidi Laakso on Jun 13, 2006 13:38:35 GMT 2
Ohhoijaa... koko Näsinkulma oli lomalla... muut oli leirillä, oli kuka oli... meikä matkusti aikakoneella toiseen maailmaan...
Bokean kylähullu Terhikki pukeutui mieheksi ja varasti vaatteet. Mitä muutakaan sitä voi tehdä kun isäntä tunkee liian liki ja uusi emäntä on tiukka täti?
Tietenkin Terhikki jäi kiinni isojen poikien kirjeiden kuljettelusta ja valehtelusta ja mistähän vielä... mutta Melina-pappi pelasti ja Terhikki istuu onnellisena luostarissa ja kirjoo itselleen vapauspaitaa.
Että sellainen viikonloppu. Sitten meni kotikylillä vähän pitkäksi kun piti pelata sitä tyttären roolia... äiti on hualissaan ja isä tahtoo rahaa... veli ajaa autoa ja kattoo formulaa. Sama vanha kuvio, onneksi on ne kolme kissaa... Casimir, Viiru ja Mercedes. Ne varmistaa että vaatteita ei ikinä löydy sieltä minne ne jättää eikä tavarat pysy liian ehjinä. Viiru kuljettelee sukkia ja maukuu. Casimir on kahju ja jahtaa kaikkea mikä liikkuu ja maistaa kaikkea mitä tarjotaan. Mercedes vaan syä ja nukkuu, niinkun aina.
|
|
|
Post by Heidi Laakso on Jun 25, 2006 20:25:52 GMT 2
Joopajoo, mitähän meikä taas on selitellyt... No, jokatapauksessa kävi niin ikävästi että astuin Pyynikinrannassa lasinsiruun - nyt oli viikon tikit jalkapohjassa, huomenna saa taas uida... äiti oli ilmeisesti aiheesta huolissaan ja lääkäri pelottelee laitoksella, onneksi on äiti. Lääkkeet vaihtui vahvemmiksi, katsotaan mihin laitokseen minä syksyllä sitten menen, kyllä se taitaa edelleen olla se Tampereen Kotitalousoppilaitos - siivoomaan pitäis nimittäin oppia! Vaikka onhan se Kaitsu jo opettanut miten vessat siivotaan nopeasti ja Juhana näytti miten vessat siivotaan kunnolla! ;D
|
|
|
Post by Heidi Laakso on Feb 19, 2007 13:36:07 GMT 2
En ole jaksanut/muistanut käydä omalla foorumilla... on ollut kaikenlaista sotkua elämässä---
|
|